dimecres, 23 d’abril del 2008

Feliç diada de St Jordi!

Hoy es la tradicional diada de Sant Jordi, y como es costumbre en Catalunya, la gente sale a la calle a pasear entre paradas de rosas rojas y libros..., se respira un aire de fiesta todo y siendo un día de trabajo. Es un día especial en que él le regala una rosa a ella, y ella un libro a él. Es un día mágico donde las calles huelen a rosas, y todo y el sol radiante, llueve letras de colores de mil libros que se pasean ansiosos por ser leídos.

-------------------------------------------------------------

Avui és la tradicional diada de Sant Jordi, i com és costum a Catalunya, la gent surt al carrer a passejar entre paradetes de roses vermelles i llibres..., es respira aire de festa tot i sent un dia de treball. És un dia especial en que ell li regala una rosa a ella, i ella un llibre a ell. És un dia màgic on els carrers fan olor a roses i tot i el sol enlluernador, plou lletres de colors de mil llibres que es passegen ansiosos per ser llegits.

7 comentaris:

BoraBora ha dit...

feliz san jordi!!!!
mi primer san jordi!
a la calle todos!
hace un dia buenisisismo...
....si no fuera por tanto guiri...jjj

lady desidia ha dit...

Feliz Sant Jordi!
tus piezas no dejan de maravillarme... un beso!

bombis y borombis ha dit...

Sant Jordi és un dia especial, quina raó tens. D'ençà que no visc a Catalunya em perdo l'ambient però com que la festa ja s'ha estés, a Madrid la gent també camina amb flors i llibres sota el braç.
Petons.

white ha dit...

Espero que t'hagin regalat moltes roses, tot i que jo prefereixo que em regalin llibres!!!
És cert que Barcelona es transforma per la diada!
Un petó!

Fernanda Ibarrola / Dikua Jewelry ha dit...

feliz día !!

La Muka ha dit...

Espero que el dia t´anés bé.

Petons i feliç St. Jordi.

belula ha dit...

Sí, sí, sí....yo lo corroboroooo....y tengo mi rosa roja que me he traído a zgz, ya que he estado unos días por la ciudad condal...jejejejeje!. Nos queda pendiente ese cafecito para la próxima!. Un besazo guapa!