dimecres, 7 de novembre del 2012

Exposició acabada

I es que el temps passa volant, ja ho diuen...., i tot just hem tancat la exposició. La veritat es que han estat uns mesos molt intensos de feina, perquè al final sempre hi quedem quatre gats...., però l'esforç ha valgut la pena.... Moltes gràcies a tots aquells que us hi veu passar a fer una ullada, moltes gràcies a les companyes "de batalla", i moltes gràcies a la Sandra Yelo, a la Maria Josep Forcadell i a la Sònia Serrano, professores de l'Escola d'Art del Treball de Barcelona, segurament que sense elles no s'hagués dut mai aquest projecte...
Aquí us deixo unes fotos del dia de la inauguració, fa un mes....







 
Explicació del Projecte Sal, per la Sandra Yelo

 
Amb la meva peça...


 
Moments de la inauguració
 
 
 
També us haig de dir, que aquests mesos està el blog una mica parat, però continuo en actiu... Aquests mesos estic preparant el que serà el meu projecte final, que hauré de presentar al gener.., miro de fer joies amb ciment.... Sensibilitzar aquest, convertir-lo en una joia, i elevar-li la categoria a la qual hi estem acostumats.... de moment estic fent una investigació  força interessant, m'ha sorprès molt aquest material...., però ja us aniré informant, això si, al gener....!! ;)